Reklamacje w restauracjach są możliwe!

Nie ważne czy znajdujemy się w stylowej restauracji czy w podrzędnym barze mlecznym zawsze mamy prawo do reklamacji własnego zamówienia. O tym fakcie należy pamiętać. Jeśli danie nie odpowiada opisowi w karcie, bądź nie jest wykonane tak jak powinno można złożyć stosowne zażalenie. Nawet, jeśli do rachunku zostaną doliczone koszty obsługi a wcześniej nie zostaliśmy o tym fakcie poinformowani mamy prawo reklamować taką usługę. Oczywiście włos na talerzu czy mucha w zupie to jak najbardziej podstawa do wszczęcia sprawy. Reklamacje w restauracjach nie powinny być powodem do wstydu, w końcu klient za to płaci, więc wiadomo oczekuje i dobrej obsługi i porządnego jedzenia. Przedłużający się czas oczekiwania na danie czy podanie zimnego posiłku także powinien być zgłoszony. Powodów może być wiele, jeśli jednak reklamacje w restauracji nie zostaną rozpatrzone na miejscu należy sporządzić pismo do właściciela. Punkty gastronomiczne mają dwa tygodnie na rozpatrzenie takiego zażalenia. Warto, więc znać własne prawa, które obowiązują również w restauracjach.

Comments are closed.